Web AŽD Praha prošel redesignem

Webové stránky www.azd.cz české společnosti AŽD Praha po šesti letech radikálně změnily svou tvář. Výsledkem je moderní a přehledná prezentace s uživatelsky příjemným prostředím pro obchodní partnery, novináře a v neposlední řadě také pro příznivce železnice.

„Z pěti oslovených společností, nakonec zvítězila společnost NETservis, která zcela vystihla naše požadavky,“ říká tiskový mluvčí AŽD Praha Jiří Dlabaja. „V úvodu jsme jasně definovali, že nový web má být moderní, přívětivý, jednoduchý. Netušili jsme, jak dokážou zamotat tato tři jednoduchá slova hlavy tvůrců webů,“ dodává Dlabaja.

Vítězná společnost NETservis byla založena na konci roku 1998 a od počátku zaměstnává odborníky s mnohaletou praxí. Firma byla od svého založení financována pouze českým kapitálem. Za dobu své existence se podařilo vybudovat rozsáhlou klientelu, mezi níž mimo jiné patří BOSCH, Procter&Gamble, Aral, Věci Veřejné, Castrol, Neckermann, Národní Muzeum, Blaupunkt, Fujifilm, Zentiva, Defend lock, časopis Respekt, Synergie Recruitment, Messer Technogas, Junkers, PREOL, Maurice Ward, AAA Taxi, Amnesty International, KPMG, Radisson SAS, CzechTourism a Global Payments.

Výše uvedené reference dávají jasně tušit, že se společnost NETservis velmi dobře orientuje v technologiích a posledních trendech v oblasti tvorby webových stránek. Nejtěžším úkolem bylo sestavit nové webové stránky AŽD Praha tak, aby se zjednodušila orientace návštěvníků v našem obsáhlém výrobním portfoliu (do dvou kliknutí) a současně, aby stránky na první pohled jasně definovaly, že je AŽD Praha dynamickou a moderní společností. Dalším důležitým požadavkem pro výběr vítězné společnosti bylo poskytnutí intuitivního redakčního systému pro správu obsahu. Právě v tomto směru nás nabídka internetové agentury NETservis velmi oslovila.

„Spolupracovat s odborníky v AŽD Praha byla příjemná práce. I přes jejich vysoké nároky na kvalitu vždy jasně a srozumitelně formulovali požadavky a očekávali od nás invenci a profesionální rady,“ uvádí k vzájemné spolupráci projektový manažer NETservisu Pavel Břichnáč a dodává: „Dle vyjádření klienta je výsledek naší práce podle předpokladů perfektní a tak nezbývá než poděkovat a těšit se z toho, že návštěvníci webu na něm snadno najdou to, co hledají.“

V neposlední řadě bylo úkolem nových stránek vyjít vstříc i fanouškům železnice. „Nevěřili byste, kolik lidí v této zemi miluje železnici. A protože vyrábíme a dodáváme zabezpečovací, telekomunikační, informační a automatizační techniku pro železnici, vyvstal požadavek na komunikaci s těmito fanoušky,“ vysvětluje Jiří Dlabaja. „Zřídili jsme tedy profily na Facebooku, Google+ a Twitteru, kde čile komunikujeme, a propojili je s novými webovými stránkami. Každý kdo na www.azd.cz teď zavítá, bude hned vědět o našich sociálních profilech,“ uzavírá tiskový mluvčí.

Autor:
Jiří Dlabaja, tiskový mluvčí
Tel.: +420 606 650 834
E-mail: dlabaja.jiri‌‌M‌‌azd.cz

Zpět